To całościowy i spójny branding graficzny dla wszystkich materiałów związanych z Twoją marką. Na identyfikację wizualną składają się różne elementy: logo, kolorystyka, typografia, wygląd materiałów promocyjnych i biurowych
zaczynajmy!Oto dlaczego warto mi zaufać i skorzystać z usługi tworzenia identyfikacji wizualnej:
Silna i spójna identyfikacja wizualna pomaga Twojej marce być łatwiej rozpoznawalną przez klientów. Dzięki spójnym elementom graficznym, logo, kolorom i typografii, Twoja marka będzie wyróżniać się na tle konkurencji.
Konsumentom łatwiej zaufać markom, które prezentują spójny wizerunek. Gdy Twoja marka wykorzystuje identyfikację wizualną, buduje się wrażenie stabilności i profesjonalizmu, co może wpłynąć na większe zaufanie klientów.
Identyfikacja wizualna pomaga w przekazywaniu informacji o marce, jej wartościach i osobowości w sposób szybki i skuteczny. Wizualne elementy, takie jak logo i kolorystyka, mogą być wykorzystane do przekazania kluczowych przesłań.
Spójna identyfikacja wizualna pomaga zachować konsekwencję w komunikacji marki na różnych platformach i nośnikach, od stron internetowych po materiały marketingowe. Dzięki temu Twoja marka staje się bardziej profesjonalna i wiarygodna.
Klienci często stają się lojalni wobec marek, które łączą się z nimi na emocjonalnym poziomie. Silna identyfikacja wizualna może pomóc w budowaniu tej więzi, tworząc spójny wizerunek, który przyciąga i angażuje klientów.
W dzisiejszym rynku konkurencja jest ogromna, dlatego ważne jest, aby wyróżnić się na tle innych firm. Silna identyfikacja wizualna może pomóc w przyciągnięciu uwagi klientów i sprawić, że Twoja marka będzie bardziej konkurencyjna.
Oto jak wygląda współpraca ze mną krok po kroku.
Wspólnie ustalamy jakie wartości ma przekazywać nowe identyfikacja wizualna. To czas na zebranie wszelkich informacji na temat firmy, jej wartości, kultury i grupy docelowej. Możemy się spotkać osobiście, porozmawiać online lub kontaktować się mailowo. Omawiamy i podpisujemy umowę i harmonogram prac.
Badanie rynku pozwala mi zrozumieć specyfikę danej branży oraz oczekiwania potencjalnych klientów Twojej firmy. Pozwala mi okreslić, co może pomóc, aby identyfikacja pozytywnie się wyróżniała. W zależności od zlecenia potrzebuję na to kilku dni.
Na podstawie zebranych informacji i inspiracji tworzę różne koncepcje całościowego brandingu. Najczęściej w przeciągu tygodnia mam gotowe kilka wstępnych wersji.
W tym kroku, w zależności od wybranej wcześniej opcji, prezentuje kilka koncepcji przyszłej identyfikacji. Wspólnie wybieramy najlepszą opcję i kierunek, w którym zmierzamy z poprawkami. Najczęściej klient potrzebuje kilku dni na podjęcie decyzji.
Teraz dopieszczam wybraną opcję i w kontakcie z Tobą poprawiam niuanse. Tworzę księgę znaku dla logo i przygotowuję odpowiednie mateirały biurowe, reklamowe dostosowane do różnych formatów i potrzeb. Najczęściej trwa to 2-3 dni w zależności od ilości materiałów.
Przygotowuję paczkę plików w odpowiednich formatach i wysyłam ci gotowe do użytku, Twoja nowa, piękna identyfikacja :)
Oto 2 pakiety opracowane na podstawie najczęstszych potrzeb moich klientów, które pomogą Ci zorientować się w mojej ofercie. Jeśli nie wiesz na co się zdecyzdować albo żadna z propozycji nie spełnia Twoich oczewkiwań, żaden problem! Napisz do mnie i stworzymy produkt idealny dla Ciebie.
paleta kolorystyczna
typografia wraz z hierarchią
motyw graficzny
brandbook
3 unikalne propozycje loga
4 modyfikacje wybranej opcji loga
nilimitowane poprawki
pliki rastrowe i wektorowe w wybranych formatach
paleta kolorystyczna
typografia wraz z hierarchią
księga znaku / brandbook
projekt wizytówki, papieru firmowego i koperty
projekty do wydruku: wizytówki, ulotki, materiały biurowe, vouchery
szablony do social mediów - 3 sztuki
plakaty, okładki, opakowania, reklamy i wiele innych...
Myślisz o dalszym rozwoju marki? Oto co mogę również zaoferować.
Kolejnym naturalny krokiem wbudowaniu rozpoznawalności Twojej marki jest storna internetowa. W dzisiejszym świecie to podstawowe narzędzie do informowania klienta o Twojej ofercie, promowaniu produktów i usług. Strona spójna z całą identyfikacją to pierwsze wrażenie jakie możesz wywerzeć na kliencie. Dzięki stronie firma może budować zaufanie, zwiększać widoczność w sieci, komunikować się z klientami, i konkurować skutecznie na rynku.
dowiedz się więcej
Nie jestes pewien czy potrzebujesz tego wszystkiego? Może na początek dobrze sprawdzi się profesjonalne logo? Logo to podstawowa i kluczowa składowa identyfikacji wizualnej twojej marki. Warto powierzyć zaprojektowanie tego znaku rozpoznawczego profesjonaliście.
dowiedz się więcej
Kameralny Chór Discantus powstał w 2006 r. W 2016 r. w związku z obchodami 10-lecia istnienia powstała nowa identyfikacja wynikająca z charakterystycznych elementów chóru. Jest to kaszubski chór posiadający w swym repertuarze ludowe pieśni oraz klasyczne utwory. Identyfikacja ma nawiązywać do tradycyjnego repertuaru i ludowości Kaszub oraz oddawać młodzieżowy i nowoczesny charakter grupy.
czytaj więcej
Moim zadaniem było stworzenie nowoczesnego logo, które przypadnie do gustu młodym rodzicom. Miało ono nawiązywać do muzyki, ale nie w oczywisty sposób. Klient ceni minimalizm. Stworzyłem logo nawiązujące do pierwszych liter nazwy instytucji, oparte na uproszczonych kształtach wywodzących się z zapisu muzycznego. Kształty te losowo tworzą tożsamość wizualną szkoły.
czytaj więcej
Od trzech lat tworzę spójne stylowe plakaty i materiały reklamowe dla Festiwalu Muzyki Sakralnej Cassubia Sacra. Festiwal ma na celu promocję muzyki sakralnej w sercu Kaszub – Kartuz, małego miasteczka o bogatej tożsamości kulturowej i religijnej. Plakaty miały być nowoczesne, jednak wykorzystujące ludowe motywy. Każdyz nich reprezentuję inna estetykę lecz poprzez wykorzystanie spójnej typografii, siatki projektowej i powtarzających motywów tworzą kontynuację i całość.
czytaj więcej
Realizacja ta w minimalistyczny sposób nawiązuję do morskiego klimatu Ostrowa i wykorzystuje motyw fortepianu jako symbolu wykonywanej na nim muzyki. Plakat nawiązuję w swej budowie do polskiej szkoły plakatu. W okół plakatu powstały nawiązujące do niego materiały reklamowe.
Oto najczęstsze pytania od moich klientów. Jeśli zastanawia Cię coś innego, skontaktuj się ze mną tutaj.
ile trwa realizacja zlecenia?
Jest to zależne od pakietu na jaki się zdecydujesz oraz od tego jak sprawnie przebiegnie komunikacja między nami. Najczęściej całość procesu tworzenia identyfiakcji trwa od 3 do 8 tygodni. Oczywiście stworzenie pojedyńczych materiałów to czasem tylko kilka dni do tygodnia. Podczas spisywania umowy możemy opracować harmonogram prac obowiązujący obie strony.
czym się różni modyfikacja od poprawki?
Modyfikacja to znacząca zmiana w koncepcji logo prowadząca do zwiększonego nakładu pracy. Poprawka to lekka korekta w ramach tej samej koncepcji całości, jak zmiana fontu, kolorów, położenia elementów czy ich wielkości.
czy muszę wpłacić zaliczkę?
Podczas spisywania umowy umawiamy się na zaliczkę w wysokości 20%. Bez jej przelania nie mogę rozpoczać pracy.
czy mogę uzyskać pliki źródłowe?
Tak, ale wiąże się do z dopłatą 15% ceny.
czy w cenie są koszty licencji kroju pisma?
Nie, obowiązek wykupu licencji kroju pisma leży po stronie zmawiającego.
czy można zmieniać zawartość pakietów, czy można zamówić pojedyńcze materiały zgodne z naszą wcześniejszą identyfikacją?
Oczywiście. Jestem otwarty na wszelkie możliwości :)
czy uzyskam prawa autorskie do swojego logo?
Tak, wszystkie kwestie przeniesienia praw zostaną omówione podczas spisywania umowy.
Jesteś zainteresowany współpracą? Chciałbyś rozwiać wątpliwości? Zapraszam do kontaktu ze mną!
email: kacperkij@gmail.com
tel.: +48 511 602 381
+47 968 120 54